Sunday, February 19, 2012

Terima Kasih Cikgu Mazlan

Ribuan terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada Cikgu Mazlan Harun di atas kesudian beliau menerima jemputan untuk memberi ceramah mengenai Pengurusan Fail KSSR di sekolah Tarcisian Convent pada hari Sabtu 18 Febuari 2012.Saya tidak dapat menemani beliau kerana terpaksa bergegas ke Setiawan disebabkan ada saudara yang meninggal dunia.Walau bagaimanapun saya yakin Cikgu Mazlan mampu menyampaikan cermah itu dengan baik dan pasti akan difahami oleh guru-guru.Saya difahamkan kira 17 buah sekolah menghadiri ceramah beliau..Saya sungguh kagum dan terharu..pertamanya kerana Cikgu Mazlan begitu gigih mengumpulkan bahan ceramah ini.Beliau banyak merujuk kepada Jemaah Nazir,Bahagian Peperiksaan Malaysia,BPK dan JPN sendiri untuk mendapatkan maklumat bagi menyediakan sistem pengurusan fail ini.Keduanya beliau sanggup menghadirkan diri walaupun tidak pasti tuntutan perjalanan beliau ini dijamin ataupun tidak..Diharapkan apa yang telah disampaikan oleh beliau akan dapat dimanfaatkan bersama.Kepada Guru Besar SK Tarcisin Convent, Pn.Faridah saya ucapkan syabas dan tahniah di atas kejayaan serta inisiatif beliau untuk mengadakan majlis tersebut.Cikgu Mazlan juga baru-baru ini dihubungi oleh sebuah sekolah di Negeri Selangor yang memohon beliau datang ke sana untuk memberikan ceramah.Kalau beliau sudi menerimanya saya akan menemani beliau ke sana..

No comments:

Post a Comment