Tuesday, February 28, 2012

BUKU MUZIK KSSR TAHUN 2

Buku KSSR Dunia Muzik telahpun sampai ke tangan saya.Permohonan untuk mendapatkan kenderaan JPN bagi menghantar buku-buku tersebut telah dibuat.Sekiranya diluluskan saya akan menghantar ke 4 buah daerah dahulu iaitu PPD Kuala Kangsar,PPD Larut Matang Selama,PPD Kerian dan PPD Hulu Perak.Bagi daerah lain harap dapat bersabar kerana saya akan uruskannya selepas balik dari Mesyuarat bersama BPK minggu depan.Selepas itu buku-buku tersebut boleh diambil di daerah masing-masing.Diharapkan guru-guru muzik kita dapat mengajar dengan lebih lancar memandangkan panduan yang dinanti telahpun tiba.Termasuk juga penghantaran buku Dunia Seni Visual juga akan saya hantar sekali beserta dengan Buku Dunia Seni Visual untuk Tahun 1 yang masih tersadai di JPN semenjak saya tiba di sini.

No comments:

Post a Comment