Thursday, July 5, 2012

Tak Dapat Hadir?

Alamak! ini panggilan yang tidak sanggup saya terima rasanya..Pertamanya masa sudah dekat dan yang kedua nak cari pengganti bukan sesuatu yang mudah.Saya terima alasan cikgu yang terpaksa mementingkan hal-hal yang tidak dapat dielakkan tetapi seboleh-bolehnya tolong dapatkan pengganti.Alasan yang kukuh saya terima dan saya harap tidak ada alasan yang sengaja dicipta seperti dalam matapelajaran lain menyebabkan surat tunjuk sebab terpaksa dikeluarkan.Saya amat mengharapkan bantuan semu JU yang dilantik untuk sama-sama membantu menjalankan dasar pendidikan kita ini yang semakin jauh ketinggalan berbanding negara lain.Semuanya bergantung di atas kesungguhan kita bersama,berganding bahu memartabatkan pendidikan kita khususnya.Pendidikan Muzik.Jumpa di sana....

No comments:

Post a Comment